Magsår

Ja de kommer jag få snart, usch va ont i magen jag hade idag under dom tre timmarna jag jobbade. Chefen va där och BKs högsta chef var där med på någon slags kontroll och jag hade ont i magen konstant, som halsbränna fast i magen, har det ofta då jag jobbar nuför tiden :( Har ju jobbat bra mycket mer förr som ni vet men inte haft såna problem, någon enstaka gång bara och nu är det flera dar i veckan. Får ont så fort chefen kommer :(

Usch! Har verkligen aldrig träffat någon otrevligare människa någon gång!!

Ne nu är jag ledig 2 dagar och det ska bli jäkla skönt! Ska vara berädd på att få en fet utskällning nästa gång jag träffar chefen...

Ajja idag då jag kom hem ställde jag mig och diskade sen vart det "man tar vad man har"  matlagning. Hade några få små kycklinginnerfiléer, en burk med uncle bens sweet & sour, morötter och lök och gjorde en gryta och åt detta med ris och sallad som jag tog med hem från jobbet. Helt godkänt vart de :)


Inte så snyggt upplagt men men :P


 Älsk väntade på att jag skulle stöka klart, han ser lagomt intelligent ut men visste inte att jag fotade, sötplupp! :)
Vovvarna får inte vara i köket då vi äter så de ligger snällt i dörröppningen  :)

Ne fika upp de sista bullarna och lite te och sen ta en dusch eller kanske tvärt om.. sen sängen..
Älsk tycker vi ska städa imorgon vilket jag håller med om, det behövs! Med 4 så yviga bushårbollar blir det lätt lite stökigt och smutsigt men självklart bidrar ju vi lite till oredan med :P

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, de va smarrigt med lite kyckling! I morgon är det jag som står för matlagningen... då kan det inte bli annat än gott. Right?!!? Köttgryta... roadkilled Moose med ris till... smask. Älskar dig

2009-03-02 @ 23:58:26
URL: http://magnuswikberg.bloggagratis.se
Postat av: Martin

Det där ska jag ta och laga imorgon :D

Jo jag läste igenom lite snabbt bara..Bakar du fika också? eller är det mest bröd?

Varför skulle du få en utskällning av din chef?

Kram Martin

2009-03-03 @ 00:06:05
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Farmor

såg ju riktigt smarrigt ut det där...tycker inte det är bra du har ont i magen...var rädd om dig..kram

2009-03-03 @ 05:14:32
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Ullis

När jag började på donken, hade jag också alltid ont i magen då högsta chefen kom, på den tiden hade vi john milden, du kanske hann träffa honom? Usch vad obehagligt det va....men under tiden ja utvecklades på donken så förstod jag att jag inte behövde vara rädd... för den enda som får utskällning är chefen, för att han inte gör det han ska, eller ser till att man följer rutiner å så... och skulle du få en utskällning av din chef senare, så är det bara för att han blivit utskälld också, och då går det tyvärr ofta ut över medarbetarna. Det är nog likadant på burger king. Tycker inte du ska bry dig över dem där, bara för att dem är chef så ska man inte stå ut med vad som helst!

2009-03-03 @ 06:39:37
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Emma

Det ser ut som de kommer in i köket vilken minut som helst vovvarna, eller att det vill de iaf:) maten ser god ut. hoppas det blir bättre med magen snart. och ja tror det är så som ullis säger.



Kram

2009-03-03 @ 21:07:16
Postat av: Em

Det ser jättegott ut!

Hoppas du haft en bra dag!

Kram ,Em

2009-03-03 @ 22:27:22
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0