Hemma igen

Ja då var vi hemma igen, tror vi kom hem runt 22.30-23.. vi var så trötta så vi bara tog de viktigaste ur bilen och gick in och la oss.. så skönt!

Magnus stack iväg och jobba vid 9 och jag har pysslat på lite här hemma.. bokat tvättstuga, vart ut med vovvarna 2 vändor, ringt vårdcentralen om tid imorgon för observation och sen på fredag ska stygnen tas.. inte så mkt men blir mer pyssel snart.. men fick sån huvudvärk nu och vaknade med halsont, kan de bero på att vi åkte med fönstret öppet bitvis för att älsk skulle hålla sig vaken!?

Dagarna uppe i norr var bra men inte som jag tänkt mig.. berättar väl mer sen.. ska fortsätta här hemma jag..

hej så länge


Kommentarer
Postat av: Martin

okej :) jag har länge klurat på det men inte kommit fram till något bra svar :P

2009-03-16 @ 12:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0