Baka igen :)

Ja nu håller bullarna på och jäser och ska snart in i ugnen, blir såna vetebrödsbullar igen. Lättsamt och billigt!
Tänkte jag skulle prova baka nån småkaka me, blir ett experiment sen tänkte jag även göra nått med bären.. kanske paj då :P

Förut idag, runt 11 var jag iväg med grannen ut i skogen med alla 3 vovvar  80 min, fan å pulsa runt i oupptrampad blötsnö.. men vad gör man inte för vovvarna och nu är det ju faktiskt gjort! Bra för mig oxå såklart men jag väljer att träna på annat sätt om jag ska träna :P Det är ju Magnus som får stå för dom turerna med grannen men eftersom Magnus har ont i höft, knä och fot och haltar runt som han gör så fick jag iväg.

Magnus var ju på intervju idag och det hade gått bra, på torsdag eller fredag får han veta om han fått det eller inte. Får han det får vi kanske ställa in resan uppöver tyvärr men men det är sånt man får ta.. Hoppas ändå han får jobb såklart! Verkar som de va bra betalt med ;)

Ne åter till baket..


Mumma :)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Ummm´vad du är duktig att baka...håller en tumme att Magnus får jobbet ..fast jag vet en som blir besviken att ni inte kommer uppöver...hon saknar dig jättemycket...men jobb är ju viktigt för er båda två..

kraaam

2009-03-04 @ 21:59:08
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Gud, vad du är duktig att baka! Ser ut att vara superfina bullar! Och paj mitt i veckan! Tror att jag flyttar till er ett tag.....

2009-03-05 @ 12:02:32
Postat av: Ullis

ååh... tack!

2009-03-05 @ 17:43:49
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag har nog världens sötaste svärmor jag! Du får flytta in så mycket du vill! :)

2009-03-06 @ 12:51:21
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0