Tjo

Dålig jag blivit på att uppdatera men sitter sällan vid datorn och har inte alltid lust att skriva.. så det blir då det blir.

Usch jag är helt slut. Frysit sen 3-4 timmar tillbaka och mår lite illa nu :S
Blivit tidiga mornar och avbrott i sömnen mitt i nätterna.. usch usch, imorse var jag upp och rastade gnällSigge kl 04, stod i bara morgonrock ute på baksidan och sen upp och somna om för att vakna 05.15 igen. Hua! Har vart ut och cyklat Sigge nu två mornar i 20 minuter för att de ska hålla sig lite lugnare då vi är borta på dagarna, de har en hems ovana att skälla och ha sig då vi är borta, men det ska det bli ändring på.

Har iaf blitt en del jobb den här veckan. 16-20.30 i tidsags, 7-14.30 igår och idag. Imorgon och på söndag ska jag jobba 16-20.30. Jag trivs verkligen på de här stället! Det är som natt och dag om man jämför detta med BK. Usch mår dåligt bara av att tänka på BK. Som sagt inget fel på folket där men chefen får mig att må illa!

Ne tror jag ska ta och ringa mamma en sväng sen fixa lite fruktsallad och sen borde nog Magnus komma hem från pokern snart, han har varit där sen 19. Fick ett sms om att det går rätt dåligt men hoppas det hinner vända innan han kommer hem! Börjar bli dags för sängen för min del också, hade helst legat där redan nu.

Får väl bli en bättre update imorgon kanske då jag är ledig fram till 16, kanske med lite bilder och så.


Hejvejs

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag ser fram att se mer bilder ;) :D

Vad kul att du trivs på det nya jobbet, blir glad för din skull!

2009-06-07 @ 11:50:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0