trött

Ja jag hann inte se så himla mycket av filmen igår, slocknade nästan på en gång så jag måste se om den :)

Vart inge simma idag heller, jag är helt slut! Sov till 10 men är fortfarande jättetrött! Har värk i både kropp och knopp också så ja de får väl bli efter helgen. Kommer nog inte hinna iväg nått i helgen då badhuset öppnar 10 och jag börjar 12. Ne ikväll ska jag nog lägga mig så fort jag kommit hem.. Men det lät nog som vi ska iväg ut i skogen en sväng med grannen vid 14 och det är ju inte alls dumt, skönt för hundarna och Lillan ska få följa med för första gången :) Hon ligger här i mitt knä och vill gårna lägga huvudet på musplattan :P

Nu skulle det vara mysigt att bara ligga och mysa och kramas men det är sällan det förslaget går igenom :(


 

Kommentarer
Postat av: Magnus

Sötplutt... men om du hjälper mig lite ute och håller i påsen så kan vi lägga oss o kramas efter det... I Mina ögon låter det som en jätte bra plan :) Älskar dig gumman min! Kyssar

2009-01-23 @ 12:43:09
Postat av: Anonym

öron heter det...

2009-01-23 @ 16:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0