Stavning

Min stavning är inte den bästa men frågade Magnus om hur kejsarsnitt stavades då jag skrev förra inlägget och skrev som han sa och nu när han läst påpekar han stavningen haha sötnos :) Jaja man förstår ju iaf vad jag menar..

Vi kikar på "Made in Sweden" men vi ska krypa ner då det är slut. Vart så arg i morse då hundarna levde om tidigt, tidigt. Kan verkligen inte slappna av då de är vakna, är orolig att de ska hitta på nå dumheter. Har nog inte sovit en hel natt sen dom kom till oss, men det är klart, de är valpar, bäbisar, det hade jag ju räknat med. Både jag och andra tycker att det är fina hundar och att de kommer bli bra och lydiga hundar då de blivit vuxna. Mamma tycker dom är så duktigt och lydiga för sin ålder :) Det som är jobbigast är nog att de tuggar på allt de får tag i trotts att de har massa leksaker och ben överallt! Kan ju avslöja att en och annan jultomte strykit med denna jul, mammas ena julbock i trä också som hon gjort själv :(

Pojkarna var så duktiga när de vart badade, de ville ur först men de fick sitta ändå och jag tror de tyckte det var skönt då de upptäckt att det inte alls var så farligt :)


Älskling springer med Sigge & Chippen på isen :) Jag tycker mycket om den här bilden!!


Lillan tog sig en liten lur på 2 stolsdynor på kökssoffan på självaste julafton :)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja lillan e inte brydd av sig inte, jag skulle också ha knoppat en sväng på soffan om jag varit lika modig som hon är =) älskar dig Tina

2009-01-14 @ 21:54:08
Postat av: Emma

du borde ta lite fler bilder på vovvarna tycker ja =) hur e de annars med er ?

2009-01-14 @ 22:39:41
Postat av: Tina

hehe ja det kommer mera :) ska bara ta mig orken att lägga upp alla bilder från i jul och så :) jo det är bra med oss hur är det sj?

2009-01-15 @ 18:10:15
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

klippte mig här i bräcke :) puss kram

2009-01-15 @ 19:39:17
Postat av: Anonym

Jag vill se mer bilder på lillan!!!! ;)

2009-01-16 @ 00:56:37
Postat av: Tina

Det kommer mera bilder på både Lillan och de andra :) vem är det som skriver?

2009-01-16 @ 17:58:57
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0