städa

Ja imorse försov vi oss en timme, fan va less jag vart! Hade vart så skönt att få komma iväg å röra på sig lite. Hatar att jag en gång började snooza, har alltid vart så duktigt och inte gjort det förut! Ne less vart jag och somnade om och sov till nio. Tråkigt nog har dom inget lugnt morgonsim på helgerna men men.. Vi satte iaf igång och städade istället och nu har vi tagit lite paus. Är så fint väder idag med så vi har haft altandörren öppen, så skönt att få in lite friskluft! Städa lite till sen, äta middag och sen iväg på trav.

Idag kom dom och hämtade köksluckorna med, vi får inte igen dom förrens om 2-3 veckor, jag som trodde det bara skulle ta några dar. De första Nanna gjorde var att krypa in i sopskåpet där inte vi kommer åt och hittade sig lite smått och gott, bla ett kyckling ben, blä! Dom som städade här var inte speciellt noga men men.. svårt att komma åt där som sagt.

I helgen ska jag följa med Magnus på jobbet och hundarna med såklart. Ska även ge oss på att städa bort julen om det hinns med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0