Sov gott Baggis

Ja det var så illa att han fått i sig glykol och det klarar inte njurarna av så vi åkte iväg för att säga hejdå och hämta honom.
Han var inte alls pigg :( Vi satt en stund och gosade med honom och sen fick han somna in i min famn. :( Så himla jobbigt, jag hade inte en tanke på att han inte skulle klara sig. Saknar honom massor, han som funnits vid min sida i 2,5 år och är den goaste, mest speciella katt jag nånsin träffat.


Älskar dig gubben! Sov så gott och ha det så bra däruppe <3

Kommentarer
Postat av: Farmor

Stackars er två djur att mista på kort tid...inte kul men Baggis behöver inte lida mer iaf...han har dte nog skönt i sin katthimmel...förstår att ni har det jobbigt nu ...kramar om

2009-01-29 @ 22:59:56
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Emma

beklagar sorgen!

R.i.P baggis!

2009-01-29 @ 23:26:00
Postat av: Martin

Ush jag berörs också av det..

Han var ju så rolig han gick ju som en hund bredvid en. Jag gick långa skogs promenader med han på öneberget och nog var det en speciell katt han var älskad. Han kunde till och med göra vacker tas, jag menar hur många katter kan det?

Vi kommer sakna dig! Tyst Minut

2009-01-29 @ 23:40:55
Postat av: Johanna

Uffa!! Tycker synd om er och era djurincidener... Kram!!

2009-01-30 @ 17:26:20
URL: http://mizzzme.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Ja vad ska man säga... Ni har ju inte så värst tur med djuren då, men jag hoppas det bättrar sig! Skönt att det verkar lösa sig med arbete och så i alla fall, man får ju försöka se det som är positivt även om det kan vara himla svårt!



JÄTTEKram från oss i alla fall

2009-01-30 @ 23:46:14
Postat av: aida

Men neeeeej!fy vad hemskt, jag fattar inte att det är sant. Bagera...sist jag träffade honom så var jag och hälsade på dig i din etta och du skulle tapetsera om, han jamade som bara den för han ville ju gå ut för han var ju van med det. ÅÅÅÅh jag blir lessen i ögat det är hårt att förlora ett husdjur.

Hoppas allt är bra med dig och stackars lilla ensamma Lady. Kramar

2009-02-06 @ 01:12:01
URL: http://aidat.blogg.se/
Postat av: Magnus

Världens mysigaste katt! Så go! Hoppas han har det bra där han är nu!

2009-02-06 @ 23:25:08
URL: http://magnuswikberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0