Söndag

Ja idag fick jag minsann inte sluta tidigare men tur är väl det, vill ju jobba mer än vad jag gör! Kändes som det var mer folk idag än igår. På donken var det oftast superlugnt på söndagar men inte på BK inte.

Snön värker ner idag med och jag fick hämtning som tur va :) Då vi kom hem lagade vi middag och kikade på Hellboy 2, eller jag sov genom halva, såg börja och slutet :P Fattar inte, jag kan somna när som helst och var som helst, helt sjukt!
Minns en gång då jag höll Magnus sällskap på gjuteriet då han jobbade kväll.. Han stod och sågade metall med en bandsåg och jag satt på en stol bredvid och sov :P Sen finns det ett antal andra pinsamma ställen jag somnat på, tex i soffan hos folk man knappt känner :P

Imorgon ska vi iväg och simma igen, jag är ledig men ska med Magnus och jobba.

Ne undra om vi ska se lite mer film snart..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer komma lite bilder och även någon film, tack för du tycker de är kul att läsa min blogg :)

2009-01-25 @ 21:12:02
Postat av: emmaa

hehe okej =) välkommen att kika in igen =)

2009-01-25 @ 21:15:40
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: emma

hehe tack =)

2009-01-26 @ 13:32:59
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0