Pigg som en lärka

nje.. vart faktiskt riktigt trött nu då jag satte mig i soffan. Kom hem från badet för en stund sen och har precis ätit "fattigfrukost", havregrynsgröt. Inte så dumt och nyttigt är det också men man blir lätt less på det tyvärr.

Självklart hade illbattingarna här hemma hunnit dra fram och och bitit sönder en "sockerpip", vet inte vad det heter men en sån burk med en pip på som man häller direkt ur.. Så mycke annat hade de nog faktskt inte gjort mer än att stöka till då.. men endå, att dom inte kan hålla sig i skinnet då vi är iväg ca 1-1,5 timma. Nu ligger dom och sover, dom hunde väl passat på och göra de då vi var borta.. men men valpar är valpar.

Idag ska jag jobba 17-21, spännande :) men innan dess ska jag med älsk på jobbet.

Ne göra oss iordning tro och åka ut och se om folket är lika snåla idag *suck*

Hej så länge, ha en trevlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0