Hamburgare

Häromdagen vart jag så himla sugen på burgare, konstigt :P dom som känner mig vet att jag inte är så förtjust i burgare. Under mina 2,5 år på Mc Donalds åt jag 1 Mc Feast, 1 QP och 2 Chees. Mc Festen blev jag bjuden på då jag var på arbetsintervju. Åt 1 QP och 1 Chees som var waste efter krogen och en gång tog jag en Chees och åt där bak bara för jag var så himla hungrig.

Jag har inte ätit en enda på min korta tid på BK men ska självklart prova. Men idag ska vi faktiskt unna oss och åka iväg på Max nu snart, mitt förslag :) Sitter redan och kikar på menyn :P

Skriver med Linn nu :) Imogon bär det av! Önskar dig all lycka på färden och att du har skitkul!

Kommentarer
Postat av: Emma

det tycker ja ni gör rätt i och unna er!

2009-01-30 @ 17:34:28
Postat av: Ullis

oj, jag är också sugen på hamburgare, eller rättare sagt en el maco, men jag har 11 mil till närmaste donken så....shit, hur kan du klarat dig utan å äta hamburgare under donken perioden, det som är så gott...mumms

2009-01-30 @ 21:36:13
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Profeten

ibland är det gott med burgare

Postat av: Martin

var hamburgaren så som du hade väntat dig? :P

2009-01-31 @ 13:17:25
Postat av: Profeten

då hoppas jag att din lediga dag blir lugn och skön

Postat av: Emma

vart vill dom du ska ta dig då?(bk alltså)

hoppas du får en trevlig dag under din lediga dag.

2009-02-04 @ 13:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0