Film



Den här komedin såg vi :) Den rekomenderar jag för den som gillar de typiska parodifilmerna ;)




Såg även den här som också är en sån typisk parodi ;) Rolig :)


Längtar tills vi har råd att köpa större soffa, så trångt att ligga och mysa i den här. Dessutom får knappt nån plats då vi får besök. Tur vi fått en fin lite fotölj av svämor, men Magnus sitter i den för ofta. Vill ju han ska sitta i soffan och mysa med mig ju men han tycker fotöljen är skönare :(


Tycker världen är allt bra liten ibland.. En tjej som jobbar på BK dejtade/dejtar (vet inte riktigt vad de gör) en kille jag känner i Östersund. Hon visste direkt vem jag var första gången jag kom på BK och jag hade ingen aning om vem hon var.. men men som sagt världen är liten..


Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, de filmerna var roliga tycker jag =) Och Ja, fotöljen är jätte skön att sitta i =) ... Världen är liten... ja, dock tar det ju bara 4 timmar att köra med bil hit från ösd... hade kanske varit annorlunda om det var i thailand vi var ;) älskar dig! Kyssar

2009-01-17 @ 23:34:47
Postat av: Mr.M

Inte sätt någon av de filmerna, men ska genast ladda hem :)

2009-01-18 @ 01:58:31
Postat av: M.

Ah men dig vet ja ju vem det är:) Gick du i A eller B?



2009-01-18 @ 13:26:52
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Ah just!

Näe, i slutet av första terminen i tvåan hoppade jag av.

2009-01-18 @ 20:06:47
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0