Feber?

Ja jag tror jag gått och fått feber, känt mig varm hela dagen men inte brytt mig om det. Men nu känns det som jag kokar, dessutom har jag haft endel nysatacker ikväll. Hoppas det inte blir värre än så.

Ne krypa ner nu snart, ska ju vara på Falu djursjukhus 8.30 imorgon. Sen ska jag jobba 11.30-14.30. Vart medbjuden på en "lycka-till-på-det-nya-jobbet-middag" imorgon kväll för en som jobbar där då men har jag verkligen inte råd med oturligt nog. Hade ju varit en bra start på ett nytt jobb.. men men.. ne som sagt, sängen kallar..

Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ HEJ HEJ

2009-01-28 @ 01:24:19
Postat av: Daniel

När jag läser ditt inlägg får jag intrycket av att du är sjuk (feber) och då ska till Falu djursjukhus för detta ;)

2009-01-28 @ 17:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0