dagen

Ja jag har inte speciellt mycket att komma med idag..

jobbade 11.30-14.30.. lugnt som tusan.. Fick beröm av chefen, arbetsledarna är jättenöjda med mig och tycker att jag är jätteduktig. Jag gör inga fel och är långt ifrån hur andra nya är. Han sa jag var mycket duktigare än de två som nyss slutat och att han var glad att dom slutat och att dom fick mig istället. Men återigen är det tempot som saknas men det är sånt som kommer med tiden, tycker jag blir snabbare och säkrare för varje dag.  Jobbade förresten min första dag som ordinarie personal, förra veckan var jag ju under "utbildning" och var extra utöver ordinarie personal :)

Tog med mig Sigge och gick ner på kupolen och köpte frimärke och postade iväg lite observationskvitton. Knöt fast honom utanför Ica och sprang in, han började gnälla och yla men jag bara gick. Jag var nog inte inne så mycket mer än en minut och då jag gick ut stod han bara och kikade på folk och självklart vart han överlycklig då han såg mig :) Så duktig så! Dom är så duktiga att gå i koppel själv och en aning omöjliga då man går med båda, ne så illa är det inte :)

Snön har kommit hit igen :( Jag som nästan trodde det skulle bli vår nu! Det har varit runt 0 idag så ska väl egentligen inte klaga.


Lite dålig bild men såhär ser det ut på våran gård idag.


Då Magnus hämtade mig häromdan var allt hår borta, eller ja de fanns 7mm kvar. Jag som älskar att trimma hans hår! Här är han dock lite trött och less men så söt så :)


Älsk & Lillan myser, ser ni vad som är vad på Lillan? :)


Världens mysigaste lampa står i vår hall, fick vi av svärmor i julklapp, tack tack :)


Bröderna Bus, stora killar nu :)

ne nu blir det lite te sen hoppas jag på sängen.

Natti





Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, hoppas våren kommer snart. Det är inge skoj med snö här. Jag hoppas verkligen att det var lillans huvud jag gosade med och inget annat. Oh noooooo... not lillans bullF**** Busgrabbarna hoppas jag har busat klart. Det stod ju faktiskt en blomma där bredvid lampan i morse ... nu är det bara en lampa där. Älskar dig!

2009-01-20 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0