Bolt

ja då har man varit hemma en liten stund, precis ätit pannkaka som jag fick med mig från jobbet.. mumma :)  Älsk hämtade mig och på vägen hem köpte vi faktiskt lite godis.. ska kika på film nu snart :)

Ja jag fick börja mitt i middagsruschen, kom lite av mig då de va en dag emellan men det gick bra. Ganska lugnt och skönt ikväll, fick fylla upp och diska lite. Jennifer jobbade så det var lite extra trevligt :) Dom andra är ju jättetrevliga dom med såklart :) Fick lära mig hur man plockade isär och diskade "ketchuppumpen" haha "Ja osså får man inte ta med sig den här hem" sa Eric som visade mig då han höll upp själva pumpen som var lång och snoppliknande HAHA :P

Imorgon ska vi iväg och simma igen är det tänkt.. blir lite senare tror ja så vi simmat klart lagom till relaxen öppnar kl 10 för imorgon är det för både damer och herrar :) Kan vara skönt med lite sovmorgon ;)

ja som sagt nu blir de film, Bolt :) Har hört den är bra och jag älskar animerade filmer, så himla lättsamt :)





Kommentarer
Postat av: Magnus

Sååå... vad tyckte du om filmen nu då älskling? ;) Kyssar

2009-01-23 @ 12:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0