Bilder

Har inte lagt in så mycket nya bilder senaste tiden, har inte orkar helt enkelt! Nu ska jag iaf göra ett försök.

Tänkte börja med den helgen vi åkte upp snabbt i mitten på November. Vi åkte den 14e direkt efter vi fått hjälp att flytta in alla grejer till den här lägenheten efter renoveringen.

Magnus släppte av mig i Rätan och for vidare till Näcksta.


De var blaskigt!


Dicken var med såklart!


Mevin & My


Casper, Meja & Pappa kikar tv


Meja go med Moffa


Är man moffa på distans får man nog räkna med att ha fullt upp då man väl finns där ;)


Pappa fick kaluffsen fixad och fick delvis bli klippt stående eftersom han har så långt hår. Jag tyckte han såg ut som en krigare eller nått i klippkappan :P

Dagen efter var de dags för dop.


Dop i Rätans kyrka


Dop för My, Tony, Meja & Melvin


Meja, Göran, Susanne, Tony, Kim, Melvin & My


Meja på rymmen, inte alls kul att vara still medan presten babblade...


Så hon satt med oss en stund och dopklänningen tog vi av för hon bara snubblade då hon sprang runt :P


My tände ljusen


Mysan


Tony


Meja


Melvin


Sen va de dags för kaffe & kaka, saft och kaka för barnen och mig ;)


Meja fikar


Min morbrors fru och hennes dotter


Folk


Mer folk


Rökpaus! Pappa, My, Magnus, jag & Morbror. Jag var då den enda som inte rökte såklart :)

Sen fick vi skynda oss vidare till Bispgården på Sandras kalas


Magnus & Linn :)
Detta var dock den enda bilden jag tog den kvällen :(



Ja de vart lite bilder.. Det tog sin lilla tid. Kommer mer bilder en annan gång :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0