Fredag

Idag sov vi tills vi vaknade av oss själva, såå skönt! Vaknade stax efter nio och tog det riktigt lugnt, åt havregrysgröt och njöt av att få ha en ledig dag.

Idag kom snön dom lovade här om dagen men det slutade snöa för ett tag sen och har nog bara kommit 1 dm, inget oväder direkt! Runt 11 gick vi ut för att ta oss en långpromenad med vovvarna i snön. Vi hade ingen klocka med oss och då vi kom hem trodde jag vi vart borta runt 1 timma men det visade sig att det var runt 2 timmar.

Då vi kom hem åt vi lite lunch och sen började vi pyssla på och städa och dona här hemma. 15.35 tog vi en paus i pyssle för att kika på Mannen som talar med hundar och vem somnar!? Jo jag.. :P Vaknade vid 17.30 diskade jag och gjorde middag sen började vi tvätta. Inge pepp alls för att tvätta men men det måste göras.

Måste se Lets Dans ikväll med, eller ja det börjar ju snart :P Imorgon är det jobb som gäller, 12-16 och lika på söndag. Lagoma pass på helgen tycker jag. sen så kommer jag jobba 11.30-21 Måndag-Onsdag så nu börjar man få lite timmar :)

Ne nu Lets Dans och tvättstugan i pauserna :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0