Uha..

Usch jag är helt slut efter den här dagen.. har jobbat 11.30-21 med lunch.. alltså 9 timmar och det känns som fötterna håller på att gå i bitar och jag kan knappt stå på benen! Hur f*n orkade jag stå 16 timmar på en dag förut!? :S Kroppen avvänjs (stavning!?) så himla snabbt!

Fick hjälpa den nya killen och låtsas beställa massa krångel av honom idag med. Han lärde mig även en sak som ingen lärt mig. Pinsamt, det är ju jag som ska lära honom, jag har ju ändå jobbat 2 veckor mer än honom.. men men inte mitt fel utan den/dom som lärt upp mig :P

Har för övrigt haft en jobbig dag på jobbet tycker jag, fick bara massa massa stora krångliga specialbeställningar med kuponger och sega gäster. Jag fick massa stora beställningar efter varann... men men nu är dagen slut och sängen väntar.. Äntligen!! Har en ledig dag imorgon med som tur är :)

Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0