Stängning

Igår hade jag min första stängning, det gick bra och var klar runt 00.30 och då kom sötälskling och hämtade mig :)
Det var så himla lite folk, brukar var lite säger dom men igår var det ju melodifestivalen så det var dödare än dödast :P Det kom dock en drös med folk aldeless innan vi skulle låsa, två minuter i elva såklart :S Tråkigt att missa melodifestivalen, eller ja vi lyssnade på direktsändningen på radion men det är ju inte samma sak.. men morgon är det repris så då ska vi kika.

Ikväll ska jag stänga igen 16-00 och imorgon jobbar jag 17-23, skönt med stängning på vardagarna för då slipper man städa ;) men de va himla lättsam städning upplevde jag :) I förrgår fick jag ha lurarna på mig mellan 14-16, gick bra men förvirrad blir man ju när man får bil på bil men jag lär väl mig :) Kul att få lära sig nå nytt :)

Imorse hade man det mysigaste uppvaknade man kan ha, INTE, men lite mysigt var det. Lillan ligger nästan alltid uppe med oss (oftast ovanför mitt huvud på min kudde:) ) och dom andra två under sängen och Nanna under en stol, men imorse låg alla å sängen då vi vaknade och självklart ska man passa på och busas och bröla ;)

Bara 5 dagar kvar till lön nu, första rikiga lönen nu sen vi flyttade hit. Kommer dock inte bli så mycket och den kommer försvinna lite fort som den kom åt räkningar och massa tråk.. Längtar tills vi båda har heltidslön och kan spara och göra nått kul men det dröjer ett tag till dess tyvärr :(

Ne göra nån nytta kanske!? Röja diskbänken så man får till nån middag idag..

Kommentarer
Postat av: Martin

det var inte länge ni hade öppet..hur länge är det öppet på helgerna då?

2009-02-23 @ 11:09:35
Postat av: josse

vart äre du jobbar? Botr du i småland? kram

2009-02-23 @ 14:08:33
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0