Skejtvasa

Ja idag var jag ledig och vi for iväg för att kika på Magnus lillebror Mattias som var och åkte Skejtvasan. Åkte runt 8.30 imorse och var framme 15 minuter innan starten som gick 10.30. Sjukt fint väder idag tills strax efter Mattias gått i mål. Efter det åkte vi in i Mora där Jörgen bjöd på lunch, inte dumt det inte! Tack tack :) Mätta och belåtna skiljdes vi åt, jag och Magnus hem mot Borlänge och Mattias och Jörgen hem mot Östersund.
Jag slocknade på en gång då vi satte oss i bilen, man bli ganska trött av att bara vara ute några timmar. Runt 16 var vi hemma så då sprang jag in hos grannarna och hämtade Lillan.  Hon fick vara där idag och grabbarna var med oss och var himla snälla, satte dock igång billarmet 2 ggr då de busat i bilen ;) Men inget södertuggat, börjar bli duktiga vovvarna nu :D

Lite bilder från idag och sen tror jag nästan på sängen, blir jobb imorgon 12-20. Ska promenera och får sällskap dit sen ska jag fråga om jag får sluta en kvart tidigare eller nått så jag hinner hem å kika på Melodifestivalen, brukar ju endå vara så lugnt.


Grabbarna slappar i bilen påväg dit


Tröttfisar


Diggar dräkterna :P


Starten


Å dom va igång, skuttade fram med en jäkla fart


Mål


Magnus & Jörgen


Kramas lite påväg hem, sötskruttarna :)

Magnus skulle ta bild på Matte då han gick i mål men hans mobil är ju ännu sämre än min så det sket sig :(

Ne nu måste jag sova! Ska höra om Älsk vill göra mig sällskap *hoppas*

Natti

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ser ut som det var grabbarna i bilen som åkt vasan ser ju helt utslagna ut...men duktigt att dom inte tuggade sönder sätet eller hur :-)

Hoppas du får en bra jobbar dag jag jobbar på morgonen..tröööött...jaaaaa är jag

kram på dig

2009-02-28 @ 05:57:25
URL: http://jagenq.blogg.se/
Postat av: Magnus

ja, det var en trevlig dag igår! Hoppas du hinner hem till festivalen älskling! Saknar dig! Kyssar

2009-02-28 @ 13:57:52
URL: http://magnuswikberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0