Fredagen den 13

Ja nu var det några dar sen man skrev, lördags sist. Har haft fullt upp med jobb, så har inte funnits tid att sitta vid datorn. Jobba och sova i princip. Igår var jag ledig, tvättade, städade, bakade och pysslade här hemma. Blir mer städ och pyssel idag men först iväg och göra två observationer..

Ikväll kommer Kim och Tobbe, två goda vänner till Magnus. Då blir det hemgjord pizza, singstar och vin :) Imorgon ska vi ut, första gången i den här stan, spännande!

Igår fick vi paket på posten, Svärmor som skickat en halsduk å mig som hon stickat, jättefin och skön :) Fick även ett jättesött allahjärtansdagkort och en ask med smultronhjärtan :) Tack tack!

Ja och imorgon är det ju alla hjärtansdag ja.. jag hade faktiskt tänkt att skicka kort till mina nära oh kära i år men tiden försvann och jag hade så många långa pass nu :( Men får väl bli på sms då, inte lika charmigt dock..
Ja blir inte så romantiskt för vår del kanske men vi har ju allahjärtansdag varje dag ändå ;)

Ne nu ska vi fika sen iväg till Fredirksberg, en jäkla bit men vad gör man inte för pengar :P

Kommentarer
Postat av: Martin

Hehe läste i johannas blogg att du tvättat IGEN..händer det ofta nu för tiden eller? :P

2009-02-14 @ 00:31:46
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: vicke

Jag tittar in och lämnar en kram på denna dag då alla hjärtan sprids och passar på att önska dig en trevlig helg.

2009-02-14 @ 08:44:21
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Martin

Fanns det några trevliga nattklubbar i borlänge? :)

2009-02-14 @ 09:28:52
Postat av: Anonym

Du det var långt mellan blogg inläggen nu...:P

2009-02-15 @ 13:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0