Fettisdag

Började dagen med att dra sig ur sängen, trött som jag vet inte vad men det gick. Sen iväg på Maserhallen och simma en sväng och sen besökte vi relaxen. Inte dumt de inte, fyra bastusar, ångbastu, finsk bastu, showbastu (vad nu det är :P), meditationsbast  och en bubbelpool ute, myspys! Det va himla fint och fräscht där och det fanns en kaffeautoma och en bubbelvattensautomat :D
Hundarna hade som tur va väntat snällt i bilen, inte som igår då dom satt igång billarmet :)


Igår skulle jag ha jobbat till 23 men fick gå hem stax efter 20,så skönt men tråkigt att timmarna försvinner. Men vad gör man, man åker ju hellre hem och gör lite nytta och myser med älsk än att stå på BK och titta i taket och få ångest för att man inte gör någonting. Tiden hemma men Magnus och djuren är ju faktiskt värd mer än pengar! <3

Idag är det ju fettisdag och självklart blir det semelbak :D Ska även baka lite bröd.

Ne nu ska jag ta och leta igen diskbänken så jag har nått att baka på sen ;)


Semlan vi köpte 12/1, vi ska dock baka mkt godare och finare semlor än så ;)

Kommentarer
Postat av: Martin

Men så du märker ord haha :P men det är lugnt vet jag det till nästa gång ;)

Ja men vi bor ju i en liten marsvins lya ju..38 kvm på 2 grabbar inte mycket till privatliv då ;)

Utan det privatliv man har märker oftast den andra :P

2009-02-24 @ 14:05:35
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Magnus

Sötpluppen min! Älskar dig hur mkt som helst! Kyssar i massor

2009-02-24 @ 15:26:45
URL: http://magnuswikberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0