dålig på att skriva

Ja jag har blivit dålig på att skriva nu när jag börjat jobba. Jobbar ju nästan heltid nu, jobbade 34 timmar denna vecka.

Helgen har varit bra, önskar jag sluppit jobba bara men man är himla tacksam då man jobbar 12-16 på helgen :) Kim och Tobbe kom ju hit i fredags, då var det singstar och vin som gällde :) På lördagen var grabbarna här lite småhängiga men de åkte iväg och badade medans jag jobbade. Sen vart det middag, pasta och köttfärsås gjord på älg, mumma och efter det vart det mer singstar, melodifestivalen, vin och ännu mer singstar. Var trögt att få i sig vinet dock.. vart knappt onykter den kvällen men kul var det ändå. Ca 22.30 tog vi taxi in till stan och S2 där det va dött som tusan men runt 1 tror jag de började rulla in folk, dock bara smått. Vi tog iaf en tur på dangolvet, Älsk var inte lika sugen på som jag på att dansa men dansade snällt med mig iaf :) Jag älskar att dansa! Får passa på att dansa rejält om jag ska ut me tjejerna framöver :)

Har precis röjt diskbänken som blivit ett berg i helgen, tusan va disk det blir då man är 4 st. Hade vart skönt om diskmaskinen våran funkat, himla surt att vi släpade med den ända hit osså funkar den inte som den ska! Nä det blir nog nått av de första jag vill lägga pengar på då pengar finns i min värld igen!

Fint väder har det varit i helgen också då man jobbat och idag då man har kunnat vara ute dagtid kände väderguden för att inte låta solen skina :( Som det såg ut på SMHI skulle det tyvärr hålla i sig också :( Bara för att jag jobbar kväll ikväll (16-22) och är ledig i morgon och på onsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0