Ska blir skönt med en ledig dag

Usch va dålig jag blivit på att blogga, är mer än en vecka sen sist ju :S Men var ju så fint väder under påsken och sen har det vart jobb, stök och ingen blogglust helt enkelt.

Imorgon lär det kunna bli nått inlägg för då är jag ledig, ska bli så skönt! Synd bara att Magnus jobbar, undrar just då vi är ledig tillsammans nästa gång!? :( Har jobba alla helger utom 1 sen jag började på BK. Den helgen som jag var ledig sökte jag ledigt för då vi va upp (till jämtland) sist. Jag blev anställd den 12 Januari så det är ju ett tag jag jobbat ändå men men..

Ne ska som sagt prova skriva lite i morgon och prova lägga in några bilder. Har även blivit ombedd att lägga in en bild på håret efter färgningen så får väl prova fixa en sån kanske då.

Ne tror jag ska putsa gaddarna och krypa ner nu snart, ögonlocken börjar bli tunga. Hoppas på att gubben min vill krypa ner med mig också, finns inge mysigare än att somna i dina armar Magnus! <3

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0