trodde vi ja

Ja där fick vi för vi trodde vi fick en ledig dag tillsammans.. kl 9 ringde Magnus chef och frågade vart han var så han fick sticka iväg.. vi som precis va påväg ut till skogen :( Antingen hade det blivit ett missförstånd eller så hade väl chefen glömt att han lovat Magnus att få vara ledig.. men men till helgen är han ledig men då jobbar jag 16-00 så vi hinner ju umgås på dagen iaf..

Åh blev så less, vi som hade tänkt göra massa idag :(

Sitter iaf och ringer skatteverket nu, mamma påminde mig igår om att deklrationen ska vara inne 4 maj eller vad det nu var. Jag hade helt glömt bort det och för ett tag sen kände hundarna för att käka upp mina papper så nu måste jag fixa nya :S

Vad fort de gick trotts att jag började på plats 176 i kön, det gick iaf jättebra att beställa nya papper så dom kommer med posten imorgon.

Ne nu ska jag göra nå ryck här innan jag fastnar här vid datorn..

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Kathrinea

kan försöka :P om du e inne på ett speciellt klipp du vill ha på youtube så är där en kod till höger där det står bädda in. kopiera den koden. skriv ett inlägg som vanligt och sen ändra redigerare så allt står i html, där klistrar du in youtube koden :) Hoppas det funkar nu ;)

2009-04-27 @ 13:15:15
URL: http://kathrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0