Fy fan!

Ja natten till igår kände någon j*vel för att göra inbrott i vår bil.. Förarrutan var krossad och de hade tagit GPSen som vi råkat glömt (jävligt dumt, jag vet!) Som tur va, var det de enda (!?) Och att vi bara hade trafikförsäkring på den gjorde ju inte saken bättre.. men men man lär sig av sina misstag..
Så nu står bilen iaf färdig hos någon glasnisse här i Borlänge och vill ha 2100:- men som han prutade ner från 2500:- vilket är bra pris, bara glaser gick på 1800:-

Så ja, vart trollar man fram 2100:- då man inte har dom!? :S

Ajja det löser sig alltid.. ska hämta den imorgonbitti iaf innan Magnus sticker på jobbet.

Färgade iaf mitt hår igår, eller ja de va Magnus som gjorde det och det vart iaf bra :) Nästa gång det behövs färgas ska de inte färgas mörkt, då ska de blir blont igen. Eller ja jag vet inte riktigt hur jag ska göra än. Omjag ska låta det mörka underhåret få vara kvar och bleka de övre eller om jag bara ska göra massa ljusare slingor i olika nyanser eller nått, få se..

Ne nu ska jag snart iväg och jobba 11.30-16 och jag hoppas det är någolunda lugnt trotts att det är påsklov! Är ju inte så fint väder än så länge heller.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Era stackare!! Vilken otur ni har!! Kram

2009-04-08 @ 12:21:25
Postat av: Andrea igen

Glad påsk förresten! Och tack för påskkortet!

2009-04-08 @ 17:28:59
Postat av: Johanna

Men fan ni har då en j*vla otur ni!!

2009-04-08 @ 19:32:13
URL: http://mizzzme.blogg.se/
Postat av: Magnus

Ja, jävla skit! Det var ingen rolig tisdagmorgon det inte! Hoppas inte nästa tisdag blir lika kass. Älskar dig pluttiskrutti! Hoppas du blev nöjd mer håret jag färgade på dig =) Kyssar

2009-04-08 @ 19:38:29
Postat av: Tina

Ne de va inte alls en kul morgon och hoppas verkligen att det vänder nu! Älskar dig med Magnus, hur mkt som helst! Ja håret vart ju bra, tack för hjälpen! Kyssar

2009-04-09 @ 08:40:08
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: vicke

Jag tassar bara in för att önska dig en Glad Påsk och så tassar jag ut igen.

2009-04-09 @ 16:24:27
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Jo, det är bra med oss, är i Krokom och hälsar på lite och Dennis har jobbat i helgen... Blir "påskfirande" här uppe oxå =)

2009-04-09 @ 22:14:48
URL: http://mizzzme.blogg.se/
Postat av: Magnus

Älskar dig sötplutten min! Toppenjobb du har gjort med Lillan, nu ser hon ut som en hamster! Kyssar

2009-04-13 @ 15:20:31
Postat av: Emma

NU e de dags o blogga lite igen. hihi!

2009-04-16 @ 10:17:28
Postat av: Ullis

Ja men eller hur....

Annars är det bara bra med oss. Tråkigt med bilinbrottet!!

2009-04-16 @ 15:42:55
URL: http://ull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0