.......

Hann med allt som skulle hinnas med men linssoppan satt inte så fint i magen efter att längt i sig den så :S Magen klurrade en stund och cykel kändes inte så passande men de gick.

Fick sluta runt 15, var så himla lungt.. Har inte gjort mycket sen jag kom hem heller, gick ut med hundarna en sväng sen satt vi och solade en stund ute på framsidan, drack LOKA och knaprade morötter från jobbet :) Sen fastnade jag här..

Började med att jag googlade på hur lång en gardinkappa ska vara men hittade inge vettigt svar.. hade ändå tänt att mäta och titta ut själv eftersom det finns många olika storlekar på fönster osv men kikade för skojsskull ändå :P Så iaf så hittade jag lite bloggar och sysidor som jag fastnat vid och läst. En av bloggarna hade en dotter som dött i en skum muskelsjukdom och hon har gjort en minnessida om sin dotter som knappt hann bli 8 månader gammal. Grät mig igenom hela sidan, så himla hemskt sånt där!

Ja det är väl vad jag gjort och nu sitter jag bara och väntar på att min käraste kommer hem! Han är väl hemma om en timma senast, tråkigt att han har så långa dar! Han är borta i snitt 10 timmar/dag :(

Haha och gissa vem som precis klev in genom dörren, när man talar om trollen :)  Ne nu ska jag umgås med min underbara sambo <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0