Onsdag

Ja då va man halvvägs till helg, jobbar dock lördag men men..

har precis skickat iväg en jobbansökan.. vill verkligen ha ett nytt jobb! skickade iväg en för nån da sen me så börjar iaf komma igång lite me sökandet :)

jobbar 11-18 idag.. ska dit lite innan å äta nått om jag hinner..

jobbade 11.30-19.30 igår.. Älskling kom å höll mig sällskap sista timmen :) va hur lugnt som helst så fick pussa massa på älskling innan jag började städa :) tack för sällskapet älsk!

har inte så mkt mer att skriva idag.. men längtar som fan till helg! på lördag ska vi dricka lite, Sara & Markus kommer hit så de blir trevligt :)


så glad att vi funnit varann älskling, älskar dig! - Kyssar i massor <3


hittade den här bilden på Saras bdb, tyckte den va lite söt, tror de e från yrantorsdagen :)


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

ÅH... det var så lite så älskling. Klart jag kommer och håller dig sällskap. Du har ju varit mitt sällskap en hel vecka ju. Hmmm... ser nästan nykter ut på den bilden =) älskar dig! Kyssar

2008-09-03 @ 16:42:03
Postat av: sandra

vilken sara ?

2008-09-04 @ 10:09:19
URL: http://larsdottter.blogspot.com
Postat av: Tina

en kompis till Magnus :)

2008-09-04 @ 21:36:19
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0