mupp

idag har jag faktiskt inte gjort mkt.. har dessutom sovit 2-3 timmar extra :)

idag jobbar jag 15.15-20, ännu ett pisspass.. men men.. ska snart gå iväg, tänkte in på DW och prata å hämta lite dricks å sen in på donken lite tidigare å prata me chefen om mina sista pass.. vill ju ha bort dom.. om de e nån som vill ha nå pass är de bara att ringa ;)

ska ut me dicken snart sen fixa mig...

ja igår kväll, ca 21.30 va de en mupp till granne som plinga på dörren, den dom bor vägg i väg där vi ha sängen, antar hon ville klaga på "oväsendet", två gånger plingade hon. gick å kikade i kikhålet å såg hon gå in i hos sig. vafan kl va ju inte ens 22 och som de verkar så är hennes kök vägg i vägg..hade u vart annat om kl va 02.. vi bara skratta men samtidigt blev jag jävligt irriterad.. man kan ju inte gå till en granne å klaga på at dom låter för mkt då dom har sex, lr!? tyckte jag hörde att hon knackade i väggen häromdagen me men vi trodde de va djuren som busa..
 jäkla mupp, bara för inte kärringen fått ett skjut på 100 år :P

förlåt att jag tog upp de men vafan blir så irriterad samtidigt som de e lite roligt :P

ne nu ut me Dicken :)

Pratade precis me älskling å han mår inte så bra idag stackarn :( ska pyssla om dig sen då jag kommer hem!
kyssar till dig Magnus <3

Kommentarer
Postat av: Magnus

Haha ja älskling, hon var lite otrevlig tycker jag =) haha... Nawww söt du är älskling, kom hem och ta hand om mig nu =) kyssar i massor till min underbara älskling!

2008-09-18 @ 17:06:23
Postat av: sandra

haha . snygg kärring då :P

2008-09-18 @ 17:09:38
URL: http://larsdottter.blogspot.com
Postat av: Annika V

Shit! jobbig granne! man måste ju få leva, en annan sak om man har fest tre dagar i veckan, men för det liskom! jaja vissa har bara lite saker att lägga sin tid på tydligen! måste ses snart!:)

2008-09-21 @ 14:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0