Finns inga ord

Ne de finns verkligen inga ord för hur mkt jag älskar dig! Har aldrig träffan nån som du, har aldrig mått bättre i någon annans sällskap, finns ingen annan som gör mig lyckligare än du. DU Magnus, är den jag vill dela mitt liv med! det har känts så rätt från allra första början!

Minns så väl första gången vi träffades. Hur kom in genom min ytterdörr, hur du såg på mig, hur du spillde öl över mitt golv och sen bad om ursäkt så sött å skulle torka upp. Hur du sen kramade om mig bakifrån då jag stod i baren på Olearys å sa att jag va vacker. Hur du senare kysste mig mitt på dansgolvet  då de inte alls va nå folk där, alla va i vemdalen å vi stod där å kysstes. Minns att de va ett par som tog tag i mig och berättade va dom såg och att de såg så himla bra och mysigt ut, som om vi träffades precis då vi kysstes, att jag inte fick släppa denna grabb, att jag skulle fortsätta. minns hur du hela kvällen frågade efter mitt nr trotts att du fått de redan första gången du frågade. minns hur du skulle hålla om mig hela vägen från olearys till g3, hur vi sen satt i ett trångt baksäte å kysstes ända tills jag va hemma..

att vi nu är sambos, är de bästa som kunnat hända!

Du är mitt allt Magnus, tänker aldrig släppa taget om dig!



Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag kommer ihåg vissa delar av det, var lite onykter den kvällen men jag vet hur vi träffades och hur mysigt det var. Vill inte att du släpper taget om mig älskling... jag kommer aldrig släppa taget om dig. Älskar dig hur himla mycket som helst och jag tror inte att någon, nånsin, har älskat så som jag älskar dig! Kyssar

2008-09-04 @ 12:13:58
Postat av: Annika V

åhhh! vad lyckliga ni verkar^__^ jag blir så glad bara av att läsa de där!! saknar dig vännen! <3

2008-09-16 @ 01:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0