Torsdag

snart helg igen, sista passet på DW ever.

Helgen som va jobbade jag på DW på lördan, Tunnbrödbak och familjemiddag på söndan.

lite smakprov :)


Va hur mysigt som helst i bakstugan


De vart jättegott


Älskling gräddade


Jag & Meja


Melvin


Jag & Kim


Magnus hade "händerna fulla" :)


Älskar dig Magnus <3


Casper & Jonna, Casper spexar som vanligt :P


Jag & Melvin


Älskar min Magnus, min familj & mina vänner!
 
har tyvärr inte fått nå bilder från trippen i gbg än men längtar tills jag får! kul hade vi, glad att de äntligen blev av!

nu blir de jobb, TA 12-19.30

Kommentarer
Postat av: Magnus

Var många fina bilder älskling! Sista passet på DW ever... känner du dig skakis? ;) Kyssar

2008-10-09 @ 17:30:58
Postat av: Linn

haha ja du hade ju säkert kul som satt o smsa mest hela tiden :P



kram

2008-10-10 @ 10:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0