Måndag

donken denna vecka, 8-16 idag, 8.45-17 imorrn, ledig onsdag, 10-19 torsdag, 11.15-20 fredag & 7.45-16 på lördag.
onsdag blir det iaf storstädning här, eller iaf så gott de går för då ska den nya hyresgästen hit å kika, blir somvanligt även städning och packling morgon som kväll hela veckan..

helgen.. ja den va fullspäckad som vanligt.. fredags for jag med 14.20 bussen till näcksta för att sen åka vidare mot rätan. Magnus bytte däck då jag kom dit sen vart de lite kaffe och 15.50 var vi iväg men då vi åkt till kiosken har de hänt en olycka och vi får åka en slingrig skogsväg i 40 min :P tappade bort min mobil och kunde inte leta fram den förrens vi gjorde ett snabbstopp i svensta eftersom jag hade en stol i knät å inte kunde röra mig. ringde Kim då iaf å sa att vi var påväg. jag var stressad som fan, hade irritationen i kroppen men höll mig lugn :P när vi kom fram höll Kim på med maten så tur vi inte kom allt för sent :) va iaf en supertrevlig kväll och god middag. Barnen var snälla och Meja satt i Magnus knä mest hela tiden, så himla sött :) Glad att Maguns tycker om barn å har så bra hand med dom :) kan inte hjälpa att man blir mer sugen då jag ser honom leka med barnen ;)

lördagen jobbade jag på TA 7-15.15. sen va de hem å äta, packa och drack en skvätt vin..

igår fraktade vi hit lite grejer vi fått å köpt från Magnus syster, packade, mös, och packade.

snart jobba, först rasta Dicken :P ska ringa om ett jobb på min rast. när jag kommer hem blir de rastning av dicken, middag, packa & mysa :)

Älskar min Magnus mest av allt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja uscha, mkt packa är de mest hela tiden. Tur att vi hinner med lite annat mys osså =) Kyssar

2008-10-20 @ 19:52:09
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev kommentaren =) kyssar

2008-10-20 @ 21:21:31
Postat av: Tina

Ja klart man måste hinna me lite mys ;) kyssar

2008-10-20 @ 21:21:50
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Älsklingen

Älskar dig! kyssar

2008-10-20 @ 21:23:05
Postat av: Ullis

ja men tack! När flyttar ni då?

2008-10-22 @ 21:04:56
URL: http://ull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0