Framåt

Ja nu har det börjat hända saker. Plingade på dörren idag och det var vår hyresvärd, han kom med en tapetpärm. Han sa att vi hade tills på måndag morgon på oss att välja men jag sa att vi nog redan skulle vara klar idag, jag menar vi har ju inte fullt upp direkt. Så vi knatade iväg till vår lägenhet och kikade vad som skulle passa och lämnade in de vi ville ha direkt efter vi varit där. De kommer tapetsera och måla om hela lägenheten vilket jag är jätte jätte glad över för nu ser den riktigt skabbig ut.

Jag ringde även till östersundsbon på ica idag och berättade att vi kommit hit nu och han ville jag skulle komma in och presentera mig och ta med CV efter 14 idag så de gjorde jag. Jag hade även tänkt ringa Cafet och höra hur de gått men vart för sent då vi kom hem. Ska ringa dit och lite andra ställen i morgon.

Ja sen så har vi ju lärt oss hitta lite här, kupolen kan vi nu men inte stan. Vi hittar dit men har inte kikat där så mycket.

Beställde linser på lensway nyss, vart faktiskt en slant billigare än i butik. Trodde de skulle finnas nån billigare men hittade ingen men gråter inte över lensways priser heller. Beställde bara för 2 månader för att prova, blir ju billigare ju mer man beställer. oj oj intressant samtalsämne.. men men inte så himla mycket som händer här just nu.

Ne nu ska jag se om pastan är färdig kokt, köttfärsås sen igår blir de, mumma de :)

Älskar min Magnus massa massa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0