Fixa & dona

Ja mitt förslag om att krypa ner var visst inte lika lockande för älskling som för mig då älskling lyckats vända på dygnet lite p.g.a. förkylningen och eftersom jag inte vill lägga mig själv så började jag fixa och dona lite..

jag har diskat, plockat ordning och slängt massa skräp, skurat golvet, gjort rent kattlådan, vikit tvätt, lagat ett hål i en byxa, samlat ihop och betalt räkningar.. tänkte även slå in doppresenterna som ännu inte är inslaga men hittade ingen tejp så det får bli imorrgon istället :P

Nanna är så himla söt, hon ska vara med överallt, å då precis överallt! som nu då jag fixat har hon varit med mig hela hela tiden, så himla himla söt! Hon "pratar" jätte mkt nu, tycker det är så kul och sött!



ne nu ska jag än en gång föreså sänggång å funkar inte de så kryper jag ner själv..



Kommentarer
Postat av: Nannas pappa

så söt lilla Nanna är! =)

2008-11-13 @ 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0