Farsdag

Grattis pappsen!



Pappa 24/8-08


Mannen med de gyllene håret kanske!? ;)


ja idag har de inte hänt så mkt.. jag har varit riktigt deprimerad idag och Magnus har varit så söt och har tagit hand om mig och städat.

Va så glad över att få komma hit till en ny, stor & fin lägenhet efter att ha fått bott i en rörig skokartong länge... osså blev de så här. Jag har alltid varit den som sagt "Det ordnar sig alltid", varit den som sett de ljusa i de mesta och hållit god min.. men idag sprack det.. mår inte alls bra egentligen.. är så mkt som man är lessen och orolig över.. men det är en sak jag mår extra dåligt över.. vi prata om det, berätta hur det är.. men kommer bara börja gråta.. bara Magnus jag berättat för å då storbölade jag.. blir tårögd bara jag tänker på det.. asjobbigt..


Tack för att du stöttat mig idag Älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0