facebook

ja igår tog jag mig faktiskt tid och ork och skaffade mig en facebook :P har ju rätt mycket tid över om man säger så..

idag har vi faktiskt tagit oss en promenad till Maserhallen. Ett stort badhus som jag faktiskt aldrig hört talas om.. jag och Magnus hade ju tänkt att vi skulle börja simma så vi kikade vad de fanns för badhus här och då hittade vi Maserhallen och gick dit å kikade.. gick bara på ett ungefär vad vi trodde efter vi hade sett karta på hitta.se och tro de eller ej men vi hittade faktiskt på en gång :D måste bara ta reda på en bättre väg en den "kringelikrokvägen"  vi tog ;)

efter vi vart dit gick vi till kupolen och tog en fika.. drack chailatte, mumma de men inte de nyttigaste direkt :P

nu har vi varit hem och slappat en stund så snart ska vi iväg och handla lite.. sen blir de väl bara att ta de lugnt ikväll.. prova leta fram badkläder, ta en kvällspromenad och kanske tvätta om vi får ta i nån tvättid. som de såg ut för några timmar sen så skulle det inte vara ledigt förrens på tisdag kväll nästa gång.. å då får man tillochmed tvätta på nätterna här.. värsta blipprylen då man bokar :P



Kommentarer
Postat av: Han som också vill tvätta

Ja, blipprylen e skojig, ska hänga utanför tvättstugan och blippa som bara den ;) Kyssar

2008-11-08 @ 19:18:13
Postat av: Tina

Sötskrutt :)

2008-11-08 @ 19:19:32
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0