suck

efter jag klev ur sängen idag har jag bara känt mer och mer hur sjuk jag är :( febervärk och täppt i näsan.. hua.. svider lite nu då man vart ledig i en vecka och ska tillbaka å jobba imorrn :S men men jag dör inte, kan ju lugnt säga att jag varit sjukt mkt sjukare och jobbat så de här ska gå bra, lite te och sömn så ska de gå :)

skulle ha jobbat 9.30-13.30 imorrn men känns lite lite så frågade en som jobbar till 16.30 om hon ville byta å de ville hon så gärna :) hon börjar 9 så smsade och hörde om hon ville ha sovmorgon me å de ville hon ;) iofs bara 30 min extra men vill jobba så mkt som möjligt nu då jag vart ledig en vecka..

har ju inte skrivit på ett tag tyvärr eftersom jag vart i svensta ons-fre och i helgen har man haft besök och jobbat så de har inte blive av att jag skrivit..

fick äntligen hjälp med min digitalbox som jag stått å betalat för sen jag flyttat in men som jag inte har haft tid eller behov av att ha eftersom jag inte tittar på tv knappt.. nån gång i veckan bara.. knappt de.. men nu e de fixat iaf :) kunde ju säkert klara de själv men har som sagt inte haft behov och tid :P *Tacktack*

finns som sagt mkt satt berätta men vill ju inte tråka ut er..

va lite utgång där på fredagen den 9e.. grilla och förfest här :) kom på efter ett tag att jag kanske inte fick grilla på balkongen :S så skyndade på så jag inte skulle bli vräkt :P va jag, Malin, Emma, Erik & Martin från jobbet och precis när vi ätit klart kom per förbi.. nice nice, kände redan av efter min första drink vid maten :P shottade masa tequila å detog ;) efter ett tag drog Per, Erik, Martin & Malin på nån privatfest och jag och Emma satt kvar å surra :P trevligt värre :) men inte långt efter kom Magnus och Marcus å trevligt hade vi :) haha Magnus hade lyckats satt skjortan utåin och fattar inte hur men men haha :P drog på olearys å prova komma in eftersom vi va me äldre sällskap men funka inte så fick dra vidare till G3 och där va de ju minst lika trevligt, jagb lallade runt på egen hand som vanligt och träffade massa trevligt folk :P skulle iväg å köpa nått i baren och fick en hundrig av Magnus för skul,le köpa öl åt honom men fastnade på vägen så han hann köpa egen och jag gick å köpe till mig själv för hans pengar :P snällt va!? haha han har inte sagt nå men lite taskigt av mig men va faktiskt full :P juste kom på att jag glömde min kod till bankomatkortet så fick inte ut nå pengar den kvällen heller haha :P enda koderna jag fick i skallen va portkoden och massa donken koder :P haha minns att vi drog på donken iaf å ja åt nuggets.. vart lite förvåndad då jag upptäckte att Magnus och Marcus sussat över, inge minne av att dom sov här men men:P haha


image38
Emma, Baggis, Per, Martin, Malin & Erik, tyvärr en suddig bild :(



folket


kissarna slappa dom, sötisarna :)


men va ju som sagt personalfest den 10e och oturligt nog hade ju jag och Sandra bokat tid för att pierca tungan just då den 10e och vi bokade ju en månad innan och kunde som inte avboka för just personalfesten kände jag.. jag och Sandra bestämde oss för att inte berätta för nån men jag berättade för nån enstaka och hon me :P men men kändes skönt att inte alla visste för då skulle dom säkert påminna och då skulle man kanske bara bli nervös.. jag är ju sån som knappt e nervös.. förrns de väl händer så då jag satt på brittsen innan jag skulle lägga mig ner satt jag och klappa mig på knäna.. plus att Sandra gjorde först så.. hua tordes inte titta då hon gjorde.. tur lillsyrran hennes va me så hon kunde fota för jag tordes inte :P ja å ont gjorde de iaf inte, stack lite sen kändes de inge.. men jag va tvungen att lägga mig igen för jag höll på å svimma.. är så känslig för sånt där.. just de att  de va nått i tungan :P men nu sitter den där :D ja åter till p-festen..

image65
Jag & min Sandra <3


:p                      Sandra nervös              Sandra                    min tur

de skulle på fösta aktiviteten vid 14 och jag kunde inte förrens 16 så jag missade gokarten :( sen varte bowling, vilket jag sög på :P haha sen varte spa, hur skönt som helst! sen grillning på limeparkeringen :) hur mys som helst... förrutom att jag varken kunde äta de goda lr dricka all gratis sprit :S så typiskt då man fick dricka vad man ville och hur mkt man ville :P men men de va inte hela världen... satt och knaprade is hela kvällen fick i mig lite kall mosad potatis med tzatziki :P drack cola å när de andra shottade shottade jag cola ;) ajja men va kul ändå, hade så kul åt alla fyllon ;) haha vart mkt dricka och såklart musiktävlig, mitt lag vann trotts jag inte sjungit en ton :P då bjöds de självklart på champagne till de vinnande laget som jag oxå gick miste om :P men kanske tur jag inte drack, kanske man gjort bort sig för sina nya arbetskollegor xD vart tillslut olearys, gratis ;) men va bara inne i 30 min sen tröttnade tjejerna och jag kände ingen så jag drog på donken och hängde lite sen vart de lite efterfest hos mig med en kär vän som vanligt me lite musik och sång men vart ändå en tidig kväll, 04 hoppade jag i säng :) helt underbar kväll iaf :)




bild 1 - ny piecad jag me is i högsta hugg ;) snygg min :P alla har precis anlänt till bowlinghallen
bild 2 - de bjöds på öl/cider & mackor för dom som kunde dricka & äta :(
bild 3 - jag sög som sagt på bowling :P
bild 4 - Spa, gött de ;)
bild 5 -  sola
bild 6 -  grabbsen i poolen ute
bild 7 - Jag & Marielle i poolen inne
 bild 8 - girlsen i poolen inne
 bild 9 - Jag & Marielle, påväg till Lime för att få mat och mer dryck ;)
 bild 10 - nästan framme
bild 11 - som sagt levde jag på is ;)
bild 12 - gick miste om massa gott :P då syftar jag på drickat :)
bild 13 - :)
bild 14 - jag & Sara
 bild 15 - musiktävling ;)
bild 16 - tack vare dom här donnorna som drog hem segern i mitt lag ;)
bild 17 - Sara & Jag, läs skylten ;)
bild 18 - JA :P fråga mig inte vad jag gör xD haha
bild 19 - Jag drack cola jag ;)
bild 20 - Marielle på G ;) Olearys here we come xD

ojoj vart ett långt inlägg idag å :S förlåt, men massa bilder iaf å de e ju kul, lr hur?



fick den här söta idag, lite rolig samtidigt :P *Tack* :)

Natten är vacker och månen är full,

och du är som natten och jag är som månen

och du är som jag.

Du är allt jag vill ha.




får prova skriva mer om de som varit,  nu blir de lite te sen ska jag prova lura me nån kisse som vill sova med mig osså blir de lite telefon :)

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0