sol

hann inte skriva så mkt igår för tänkte skynda i säng.. men dröjde till 02.30 kanske innan jag somnade.. pratade i telefon och somnade typ :P social man är ;)

tog mig iaf iväg å träna imorse, tänkte först skita i de för va så trött.. dels för ja kom i säng sent och sen vid 5 i morse va de en viss  herre som gick runt å skrek :S så tjurade på och sa åt honom men men.. ja när jag äl va uppe ja då la sig han å sov då ist, å gissa vem som låg på samma fläck när jag kom hem från jocks :S åh blir så less.. är ju inte första gången de händer heller :P men älskar Baggis iaf :)

kände mig så orkeslös på jocks oxå så tänkte sikta in mig på 600 kcal men vart 700 iaf ;) inte så jobbigt ändå.. la på lite extra motstånd och lut me :)

sen va de hem å duscha och fixa sig iordning och få nått i magen sen jobbet..

snart blir de mat på balkongen, har ju skaffat utemöbler nu ;) har sol på balkongen oxå :D sen blir till å försöka röja förrådet och fixa ifall de kommer folk hit imorrn :P

så härligt väder nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0