lång dag

började dagen med att jobba 8.30-15 idag, utbildning på våra trasor och moppar sista timmen.. låter kanske dumt men de e för städningen inte funkar nå bra hos oss för vi har lärt oss fel typ men nu vet jag iaf ;) ajja
sen vart de hem direkt, skrev en lista på vad som skulle handlas å sen iväg, må ju passa på när mamma är inne i
stan me bilen :P ajja så de vart lite ..
sen va de hem, mamma hjälpte mig att få upp spegeln och fönsterlampor, så nu e de mysigt här :) sen när hon åkt hem vart de lite sen middag sen gick jag ut med baggis säkert 1 timma, han fick helt bestämma vägen förrutom när vi skulle hem :P
sen hem och lämna han inne sen iväg på promenad me Emma, kom hem för ett tag sen.. snart blire sängen.. ska jobba 11.30-16, jävla slappt pass.. hatar korta pass.. men men ska iväg å träna innan tänkte jag :P

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0