jao

imorrn bär de av till storstan, har inte så mkt förväntningar men ser fram emot de :) kan nog inte bli så mkt annat än bra å kul :P

fortfarande förkyld men va värre idag än igår, antar de e för ja va ute en del igår å de e ju inte speciellt varmt ute, hua. men kunde ändå stå i kassan ett bra tag innan jag började hosta, blir ju så torrt av att prata nonstop :p

Martin kom hit en sväng efter jag slutat och jag fick ÄNTLIGEN igen min kamera :) har bara vare utan den en vecka men har saknat den! Martin har ju vare på Kreta och ville låna kameran så ja va snäll :P satt här och kikade på bilder och pratade sen fick han gå hem så jag kunde börja packa :P  ska packa de sista imorrn innan jobbet tänkte jag för allt är inte torrt än, va uppe å tvättade 6-10.30 imorse :P sov mellan de första tvättarna, skönt att sova men jobbigt att kliva upp varje gång :P färgade även en kavaj som va lila innan och mys/träningsbyxor som va babyblåa innan till svart. gick bra men tror jag ska färga en gång till för vart inte så svart som jag ville men kul att jag lyckades iaf :)

åh de e så svårt att veta vad jag ska ha för kläder med mig.. vet ju inte riktigt va de blir, vet att vi sak på trav å att vi ska dricka men hur, när, var vet jag inte :P haha sen har jag alltid svårt när jag ska packa kläder :P vet ju inte va de kommer va för väder heller.. ajja de löser sig alltid :P

ska iaf bli skönt att få komma bort lite å lära känna litte nytt folk :)

 jobba 9.30-15.45 imorrn, hem å duscha sen fara :) åh mys! jag älskar ju att åka bil! sängen snart men först lite telefon, ska inte somna i luren idag ;)

ha e trevlig helg! lär nog inte hinna skriva nå mer innan jag far..

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0