hemma igen

ja hemma igen och tillbaka till jobb å slit. är ju på TA denna vecka och nästa så de e skönt med lite omväxling och lite mer rutin :)

helgen  har vare super bra, skyndade mig hem från jobbet i fredags, slutade 15.45, tog tillåme cykeln å gu va de regna. Magnus hade redan kommit så han stod å väntade utanför min dörr. duschade snabbt och packade de sista som jag inte kunde packa i torsdags å sen kom Morgan å hämta oss. förrns i järvsö stannade vi och köpte sallad sen på G igen. stannade ännu en gång för piss & rökpaus för grababrna men då va de inte länge kvar :) 22.30 va vi framme vid Tallkrogen, bar in grejerna och började dricka på en gång, lyssnade på musik å snackade lite skit, kom väl i säng runt 01, 02 kanske.

lördag vaknade vi 9 så magnus gick in med två kalla öl till de andra två, de hade ju önskat sig ölfrukost så vafan ;) själv började jag inte dricka förrens 11, kände mig inte så sugen så tidigt :P vart bra på lyset och for iväg mot valla där de dracks ännu mer, vart inte så mkt spelande vad jag minns men trevligt och mysigt va de :) vart bjuden på massa dricka ;) när loppen va klara for vi hemåt igen för å käka, blev bjuden på kebabrulle som satt riktgt fint då ;) sen ville morgan och tobbe vila ca 30 min, vi skulle väcka dom men vi slocknade oxå :S jag vaknade 22.30 och försökte få liv i Magnus, frågade om vi skulle fortsätta sova å han svarade ja :P men jag låg vaken till 23.30 och fick liv i honom då :P sa vad klockan va å han vart lite förvånad :P vi gick upp å de andra vaknade oxå :P skrattade åt de hela, vi som skulle ut men vid de lage va dom redan bakis ;) dom la sig igen och vi gick ut för att leta statoil, ja va så sugen på iskall cola. fick ljummen cola av magnus men de va inte så gott. vi va ute till 02.30, mysigt, gick runt runt, samma vägar hela tiden sen gav vi upp :P när vi va påväg hem igen kläckte magnus ur sig att de fanns is i frysen, en aning försent bara eftersom de bara fanns et halvt glas cola kvar :P haha surt men men :P väål hemma drack jag mitt halva glas med cola å is sen varte sängen :)

va uppe lika tidigt på söndagen igen, jag drog mig medans Magnus gick å köpte frukost :) sen varte duschen å sen iväg, nyktert denna gång eftersom vi åkte hem sen. va iaf hur skönt, trevligt, roligt, mysigt som helst. Magnus vann sig en slant oxå. man behöver minsann inte vara itresserad av trav för att ha kul på ett :) var hemma vid 18.30 igen, åt mat och packade sen for vi vid 19.30 å va hemma 00.30. va skönt att få sova i en säng igen, myspys :)

uppe vid 9 igår igen, gick å köpte frukost sen varte lite mys å sen jobb :(

himla underbar helg me underbart gäng & väder :)

idag vart man nästan sen till jobbet oxå, pratade lite för länge i telefon men kom iaf i tid :) så kul att få jobba med Marielle å snacka massa skit ;)

har förresten upptäckt att jag har 26 betalda semesterdagar på DW som jag får ta ut :D himla skönt, har inte tänkt på att jag samlat på mig såna där :P vart riktigt glatt överraskad! va i å hörde om de kunde stämma å de gjorde de, Ullis trodde jag får ut antingen 400 eller 800 kr för varje semesterdag. så om jag får 400kr/semesterdag så får jag ut ca 10400 kr å de lät inte dumt just nu ;) hoppas de stämmer bara.

resan ska vara betald nu i början eller mitten av juni oxå, men dom pengarna finns undansparade men vill gärna ha lite fickpengar me ;) mindre än 2 månader till vi far nu :D jag å Sandra! ska bli så himla kul :D

va ute med Baggis nu direkt efter jag kommit hem från jobbet, släppte kopplet efter ett tag och de gick jätte bra :) han hade det efter sig ett tag men sen tog jag bort de helt, funkar att ha han lös här i stan oxå :D wii så glad för han skull att de går :D han e som en lydig hund, följer efter en och kommer då man ropar, så skönt :) gick jättebra ända tills han ville till kyrkogården för de ville inte jag :P bar han hem och han klagade inte :) han försökte heller inte smita då jag skulle låsa upp utan stod ivrigt å väntade på att han skulle få komma in å äta :) åh så glad :D ville bara skratta då jag insåg att han gjorde som han gjort på frösön innan :D  han va förresten tyst i morse me :) inte ett skrik förrens jag lämnat sängen å ändå pratade jag i telefon men han sov :) det går framåt!

Doris fick kattungar i onsdags oxå, tre st :) hoppas man kan få en :) vill ju ha en tussig hona så Baggis inte behöver gnälla bara för Lady löper så sällan :P men kommer ju dröja innan han får göra nå men en liten en ju :P men dom kommer ju finnas i många åt till :D

är så himla sugen på att skaffa hund nu igen! men funkar ju inte nu, måste ha ETT jobb med mer rutin. vill ha ett jobb och inte fler, jag vill jobba måndag - fredag, 7-16, inga helger! ska söka nytt till hösten men vet inte vad.. är less på mat nu iaf men får se va de blir. mitt liv är ganska suddigt nu så man vet aldrig hur de blir men de e så jag vill just nu iaf..




fick ett oväntat sms i fredags oxå, fick hjärtklappning, vart jätteglad, men nu känner jag inget, du är så konstig, önskar de gick att prata med dig, bryr mig verkligen om dig men, ville ses å prata de ville ju du oxå men sen hände nått.. lite synd tycker jag..men ja som sagt du e konstig men önskar verkligen vi kunde prata.. tänker verkligen på dig varje dag å då e de inte bara en gång. funderar mkt på hur de e med dig och det som just hänt dig, önskar jag fick vara där å stötta men men.. bryr mig verkligen!




ne prova göra nå vettigt kanske, vad sägs om att diska!? ja blir bra de sen blir de nog inge mer vettigt den här kvällen, blir sängen sen, lite tele först så :)
vill upp å träna imorrn innan jobbet men tror inte de e nån bra ide med tanke på att jag inte e frisk än.. men får se när jag kommer i säng och hur pigg ja e imorrn. är fortfarade inte utvilad efter helgen :P

trevlig kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0