Dagen

snacka om att de vart mkt att göra på jobbet idag.. ojoj inte haft en lugn stund och allt har tage slut :P haha jag var tvungen att stanna 30 minuter extra eftersom vi inte hunnit städa nått innan Marielle gick och hon va verkligen tvungen att gå vid 18 oxå men de gick ju bra iaf :) vart fruktsallad när jag kom hem sen va jag ute bra länge med Baggis, hela 15 grader då jag gick ut vid ca 21. hur skönt som hels att kulla ha han lös, folk tittar som bara den men de e kul ;) inte alla som har en kisse som jag :) han ligger i mitt knä nu sötnosen :D
pratade med syster Kim medans jag va ute oxå, hon ville höra om jag va ledig på fredag för hon ville ha sällskap i sundsvall men jobbar ju jag :( jag som gärna vill me!

har precis gjort mig iordning för sängen och snart så ska jag lägga mig, tänkte jag skulle prova komma upp lite tidigare imorrn så jag hinner fixa lite här hemma för imorrn efter jobbet får man besök :)

kommer att ha jobba 12 dagar i streck när jag väl är ledig nästa helg, jobbar på TA denna vecka och nästa. 12-19.30 mån, ons, fre & 11-18 tis & tors. nästa vecka är de 7-14 hela veckan å de ska bli skönt :) jobbar även på TA på lördag 8-15.30 sen raka vägen till DW, kommer bli ca 14 timmars arbete den dan sen jobba 16.15-01 på donken på söndag. men kommer iaf ha trevligt i helgen, kommer ha sällskap då jag väl är hemma så :) blir ev. bio på fredag :)

nästa helg är jag ju iaf helt ledig, då ska man väl va bort i hackås å hänga enligt planerna, lär bli kul :)





hördes iaf av idag, inte för du verkade så intresserad.. jag bryr mig fast jag kanske inte borde men de här gäller en så otroligt viktig sak, kan inte sluta tänka på de.. att en människa kan göra så mot en annan.. ta ens rättigheter ifrån en, du som vill och bryr dig, inte många i din sits som gör de.. även fast jag inte har med det att göra så bryr jag mig otroligt mkt.. de borde inte få vara såhär.. hade jag haft med det att göra hade gjort allt för att de skulle bli bra, för att du skulle få rätten till dina egna band.. vet att du inte vill ha mitt stöd men kan verkligen inte sluta tänka på det!




nu ska jag krypa ner och kramas lite med telefon :P får se om mina planer för morgondagen håller lr om jag drar mig ;) beror ganska mkt om jag blir väckt av klockan lr av en skirkande Bagheera :P hoppas på klockan!



natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0