Dagen

klev upp 7.30 då Mysan plingade på dörren, de e onsdags och skola för henne och jag hade lovat att följa me, jag va ju ledig så. gick upp å fixade mig, gjorde smoothie till både mig å Mysan, de e göttans de :) sen gick vi iväg. började med lite skipbo, jag vann, Mysan 2a :) sen va de lite engelska för Mys del, jag läste tidningen, sen fika. jag och My spelade piano, jag vet inte hur länge. sen lite pyssel osså lunch sen hem. hur slapp dag är inte de :P typ 45 minuters plugg mellan 9-13 :P fusk!

sen gick vi på TA och jag fick veta nästa veckas tider. Vi aktiverade Mys bankomatkort sen vart de lite klädshopping för Mys del. sen ville My bjuda mig på kebab å de ville jag ha men efter ett tag tänkte jag att jag inte ville vara nå mer onyttig den här veckan för blir ju säkert mkt onyttigt i helgen :P så jag frågade om inte jag kunde få en sallad då så kunde kom käka kebab å de gick bra men efter en stund kom hon på att hon oxå ville ha sallad :P gött gött :)

åh vi har världens godaste flurry nu på jobbet, Ahlgrens Bilar, åh mumma den :) tänkte jag skulle bjuda My på en sån nu snart innan hon åker hem, så fort jag skrivit klart. JAJA jag vet att glass oxå e onyttigt men jaja.. haha lite skitso nu kanske :P måste provas om jag säker så, iaf om man gillar godiset :) de e pyttesmå rosa marshmallows å den gröna såsen smakar precis som godiset. ÅH va gott! Mmmm!


image73
Smygreklam, I know ;)

igår när jag kom hem från jobbet kom Magnus in med min Kavaj som Linnea lånat i fredags, den va skitig så han erbjöd sig att tvätta den men jag ska ju ändå tvätta innan vi far så :P han bjöd mig på sallad :) inte fel att bli bjuden på mat två dar i rad nu då jag är fattig, 9,85 kr på kontot har jag :P men va in å hämtade dricks, betalade igen de jag va skyldig Emma sen va de bara 100 kr kvar som jag ska leva på till löning men de klarar jag. ska iaf bjuda på glass eftersom hon bjöd på sallad :P jaja vi åt sen kikade vi på tv lite :) sist jag tittade innan de va då jag hade besök sist. :P kikar aldrig på tv ja :P

usch om Baggis inte gnäller för mkt ikväll så skippar jag nog promenaden, så kallt och jag fryser. får aktivera han på annat sätt, önskar jag hade en kåt honkatt så han kunde bli nöjd :P men kanske funkar me en laserpekare så länge :P haha

ne ska ta å vecka syster som somnat här på soffan, helt slut av allt shoppande :P hehe ne men hon va faktiskt vaken 5 i morse för å hinna me bussen å hon är inte dne som är vaken så tidigt :P sen blire Ahlgrens flurry ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0