Yes!!

Fick äntligen bort mitt nattpass den 28e :D trodde verkligen inte jag skulle lyckas men de gick tillslut, hade verkligen frågat alla men va tvungen att krångla till det för de skulle funka :P lyckades ju få bort passet igår, en ny tjej som jobbat typ 3 dagar, hon ville jättegärna ta passet så vi skrev byteslapp. men idag fick jag veta att vi inte fick byta, de skulle vara hennes fjärde pass och första nattpasset och hon va tydligen för snygg för att jobba natt och vara ovan :S HAHAH höll på att dö när de sa de hahah. att man kan va för snygg för at få jobba.. men men.. nått mer jag tänkte på är att hon lär ju jobba mer innan nästa fredag, men de trodde nog de va imorrn jag ville byta bort.. men men fick ju iaf bort den :)

28e skulle jag ha jobbat 10-15 & 00-04
29e skulle jag ha jobbat 11.30-16 & 19-04

men för att de skulle gå att få bort 00-04 den 28 va jag tvungen att ta Maddes pass 07.45-15 och Emma var tvungen att ta mitt 11.30-16 :P haha

28e 10-15 sen ut och festa
29e 07.45-15 & 19-04 :P så de blir inte mkt sömn under de dygnet men så här har de sett ut för mig många gånger så de klarar jag :D

Snart far jag till rätan, väntar på att dom ska komma och hämta mig.. ska bli skönt att åka bil en timme :) älskar ju att åka bil! kommer hem igen på tisdag kväll eller onsdag.

image23

ska bli kul och mysigt att få umgås me dom här goungarna :) ja å syrran såklart!
bilden är från Julafton 07, Meja liten plutt :)

Ja glad påsk eller nått då :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0