Utgång ikväll!

Lottis är barnledig så vi passar på att gå ut :) förhoppningsvis kommer Sara me å Marielle skulle väl titta förbi en sväng :) Sandra hade varit hemifrån hela veckan så hon blir hemma..

Men kul blir det iaf! va ett tag sen ja va ut nu.. ser fram emot att umgås med flickorna och dansa :) får nått annat att tänka på..

inga mer kissar heller.. vet inte om de blir heller.. Martin va ju här när jag jobbade igår och då hade hon haft små värkar och idag har hon blödit lite.. så får se.. Lady mår iaf bra!

ne nu ska jag ta tag i lite disk och städning så de går att vara här ikväll, har iaf möbler den här gången :) satt på min luftmadrass sist ;)

har egentligen inte råd att gå ut men måste passa på då Lottis kan! sen har jag faktiskt inte vare ut på en månad. har 290kr på kontot :S ska ha 200 kr av syrran men de hinner jag inte få idag men ska på stan och hämta lte dricks men lär inte vara mer än 200 kr.. men de räcker gott och väl, har som tur e dricka kvar sen i helgen även om jag böjd bort massa dum som jag va :P sen hade jag en påbörjad sjuttis som ag glömt hos Marielle för bra länge sen :P

ajja pengar är inte allt... klarar mig bara jag vill, är ju snart löning :) älskar löning trotts att pengarna försvinner lika fort :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0