Tapeter

idag kommer Marielle hit efter jobbet, hon ska kika på tapeter med mig.. har så svårt för sånt där :P tänkte jag skulle prova städa lite först. börjar jobba 16 sen :S

igår va mamma och syrran här.. åkte och handlade som vanligt.. sen när vi kom hem hade Lady fått en till unge.. to upp den fort som attan och den levde.. pep stackarn.. men den va missbildad :( va nått med munnen, svårt att förklara den kunde iaf inte äta själv.. osså hade den inte hela bröstkorgen, hjärtat pulserade typ ut så man såg det.. jätte hemskt.. vi lät den leva ett tag för att inte stressa Lady ifall de va fler påväg för hon hade värkar.. men inget hände.. när hon inte hade värkar mer gick hon till ungen och tvättade den och då började den blöda jätte mkt så då fick Martin avliva den.. vi la ungen så Lady fick tvätta den mer och sen förstod hon att den va död så hon lämnade den..inget har hänt sen dess.. får se om de kommer nå fler.. kanske lagomt till samma tid som dygnen innan.. Martin ska iaf vara här när jag jobbar ifall de händer nått.. fan inte kul och komma hem och få panik.. Lady mår iaf bra.. tänk om de iaf kunde komma ut en frisk.. varför ska de bara vara otur med allt.. allt i min närhet och allt som gäller mig.. !?

ajja måste sluta deppa.. Marielle kommer ju vid 14 och sen jobba 16 så då har jag annat att tänka på men sen då :S

blir ju iaf utgång imorrn me Lottis, kanske Sara och Marielle.. Sandra kunde inte :( men finns ju fler tillfällen :)




Jag vet vad jag kunde gjort annorlunda, men ville inte, visste inte vad jag kände :'(

Kommentarer
Postat av: failures

godmorgon:)

2008-03-13 @ 11:29:52
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0