Kissar

nu är dom äntligen här hos mig :D saknat dom massor och dom verkar trivas här! hela kvällen igår låg de här i soffan bredvid och på mig :P hade handen på Ladys mage och kände hur de sparkade och rörde sig, så himla mysigt :D inte länge kvar nu, runt 11e blir de ju :) bäddade åt Lady med men vet inte om hon gillar den.. hon la sig i den när jag inte var klar så jag lyfte bort henne och gjorde klart.. men sen verkade hon inte intresserad.. kanske trodde att hon inte fick va där mer eftersom jag lyfte bort henne.. men men.. Martin sa att hon hade hållit på och "bäddat" mkt där hemma hos honom.. men får se är ju en ny lgh så hon måste väl utforska.. men hon sover mest :) köpte iaf kattvälling ochg flaska idag ifall de inte får i sig tillräckligt.. sen lär de va himla mysigt att mata me :)

nån bild, tyvärr inga nya :P

image19


Lady i hink


image20

Bagheera den lilla knähunden, ska helst sitta i knä vart man än är eller gör :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0