Grattis!

Idag blir Martin 22 år.

Har hjälpt honom med tårta, provbakat och visat för han ska baka sån tills på festen på lördag.. en sån marängtårta, älskar den!

Grattis grattis!!

gick iaf jätte bra att jobba idag även om de kändes tveksamt i börja men de gick bra :) Älskar verkligen mitt jobb! iaf ibland, eller ja oftast! när alla är glada och man får göra som man vill, inte göra massa tråkiga saker, men dom måste ju oxå göras och gör dom ju såklart! men älskar verkligen mitt jobb, iaf i kassan! sjukt att man kan säga de när man jobbar på Mc Donalds, men hur ska jag nånsin kunna slita mig från det? Men ibland hatar jag det verkligen! men älskar trevliga gäster och att vara trevlig själv, så kul att göra så många glada.. ajja bara ni som jobbar på donken som vet hur det är :p ni andra tycker nog jag bara pratar massa strunt :P

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0