16

ja 16 timmars arbete blir det de här dygnet :P fick sms vid 23 igår, hörde ifall jag kunde jobba 7-14 på TA idag.. egentligen varken orkade jag eller hade tid men vafan måste ha pengar.. så nu ska jag snart iväg på donken å jobba 16-01 precis som igår.. somnade inte förrens 03 inatt, va ju inge trött heller, men vart ju iaf 3 timmars sömn. hinner ju inte ta igen nå timmar inatt heller för imorrn blir jag väckt å ska va hundvakt från ca 8. My har fått en liten pudelvalp på 10v som jag ska passa medans hon e på skolan.

har iaf hunnit äta nu.. och de viktigaste av allt, gjort rent kattlådan! alltså bytt sand och rengjort. skulle ju byta i onsdags, tänkte byta sand eftersom den jag hade inte tar bort all lukt. hade en förut som va bra som man köper på djuraffären men då hade dom visst klappat igen den i stan och jag hade verkligen inte tid att åka på lillänge då. sen i torsdags va jag ju tvungen att åka drirekt efter jobbet då vi hade skjutts osså va jag ju inte hemma nå i helgen så de vart inte. så idag efter jobbet köpte jag den vanliga så nu är de äntligen bytt, men hade vela haft den andra sanden men får vänta till nästa gång..
 ojoj intressant samtalsämne de här :P haha

less ja e nu, längtar tills denna vecka e över, lr inte helgen, jobbar ju då å men ska hinna me massa annat oxå. men nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar, hittils iaf :P brukar ju alltid dyka upp nå. lika veckan efter sen har ju jag semester :)

ne hinner inte skriva mer nu, börjar om 20 minuter.

trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0