Sunny Beach 14-28 juli

Ja idag börjar resan till Sunny Beach.. Åker till Sandra idag sen åker vi vidare till sundsvall och därifrån till sthlm inatt å sen imorrn går flyget å sen blir de 2 veckors sol & bad :) ska bli kul men kommer sakna Magnus sjukt mkt! har redan gått å gruva mig flera dar.. kommer vara så jobbigt att säga hejdå :( vi har ju varit med varann dag som natt i ganska precis en månad å nu ska vi va ifrån varann i 2 veckor.. kommer aldrig vilja vara ifrån dig så länge nå mer sen älskling!

när jag kommer hem ska vi åka och hämta en liten kattunge hos syster, förhoppningsvis är det en hona :)

ja vart ju moster igen förra lördan :) Melvin ska han heta. Fick faktiskt hälsa på dom på BB då redan på kvällen, bara pappan och syskon som får hälsa på på BB men eftersom Göran jobbade så lät de mig hälsa på :) supergulligt av dom ju!




Magnus du är de absolut bästa som hänt mig! Har känts så himla bra från första början, mår så bra i ditt sällskap och kan verkligen vara mig själv. Vet att vi inte kännt varann särskilt länge men de känns som längre och de känns verkligen rätt! Dagen då "Jag älskar dig" plötsligt dök upp i mitt huvud utan att ens tänka, visste jag att du va den rätta, att det är dig jag vill leva resten av mitt liv med!

Jag tror på oss och ser verkligen en framtid med dig, jag älskar dig <3




ne nu ska jag packa färdigt och mysa med älskling sista timmarna innan jag far.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Kommer sakna dig så mkt älskling! Kommer vänta på dig här HEMMA och kasta mig över dig så fort du kommer hem. Ja, en liten kissekatt till ska de ju bli, kommit på något bra namn? Dickelina röster jag på =) Måste pussa lite mer på dig nu innan du åker... Tack för att fint du skrev till mig i detta inlägg. Kyssar från din Magnus

2008-07-13 @ 12:28:19
Postat av: Magnus

Älskar dig med Tina! Blev så himla glad när du frågade om jag ville dela tak med dig. Det vill jag verkligen göra! Vill du börja med det redan nu? Det vill jag älsklig! Älskar dig!

2008-07-13 @ 12:36:27
Postat av: Tina

Ja de vill jag älskling! vi sätter igång me de när jag kommer hem :) vi får väl se va vi hittar på för namn, nått vi bestämmer tillsammans iaf ;) Älskar dig och kommer sakna dig otroligt mkt! längtar tills jag får hålla om dig igen! kyssar å massa mys till dig älsk <3

2008-07-13 @ 14:18:37
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hoppas du får en fin resa med mycket sol och bad ..även om du kommer att sakna din älskling...

Var rädd om dig

2008-07-13 @ 22:12:05
Postat av: Älsklingen

Uscha vad jag saknar dig nu älskling! Vill ha dig här =( Känna din närhet. Saknar dig och längtar efter dig! Kyssar

2008-07-17 @ 19:21:49
Postat av: Älsklingen

Har precis pratat med dig nu älskling, kändes jätte bra att få höra din röst! Längtar verkligen till du kommer hem nu älskling, till vi börjar flytta ihop. Längtar efter dig och älskar dig! Kyssar och mys från din Magnus

2008-07-18 @ 00:25:37
URL: http://magnuswikberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0